Jag och mina barn på resande fot i livet

Äntligen helg

Publicerad 2008-03-01 07:15:51 i Allmänt,

Då var den veckan avklarad med enort mycket jobb, frågan är när det skall lungna ner sig?!
Det är konstigt att man gnäller när man har mycket att göra och man gnäller när man har lite att göra, visst är det konstigt!

Jag gnäller inte bara konstaterar och jag tycker verkligen om att jobba men man vill gärna städa sit bord mellan varven!
I helgen så kommer jag och alexandra åka till båtmässan dock utan K & A eftersom dem valde att stanna hemma hos deras mamma :( men det är okey det är ju roligar att vara med sin kompisar och det förstår jag, lilla A har bara svårt att inse att dem inte finns här på heltid.

Vaknade av att det smattrade på fönstret = regn suck inget roligt väder alls, vi får se vi kanske åker till badhuset och får mera vatten :-D

Ha en bra lördag!!!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-01 07:58:08

Klart det är lättare då man är två.Nu har vi ju turen att vara två händiga personer.Och jag har inte tummen mitt i handen fast jag är kvinna.SÅ jag har stått för målning medans Håkan jobbat och han la golv i går då han var leding.Dörrfoder och lister har vi båda spikat upp...´Ha en underbar lördag!

Postat av: pej

Publicerad 2008-03-01 08:51:26

Va mysigt det lät att åka till badhuset. Gör det :)

Angående rosa vagn så har jag oxå tänkt precis som du skriver. Den där vagnen ska vi ha som reservvagn så jag hoppas den är fin ett tag i alla fall. Vagnen som vi har nu är svart så jag vill ha färg den här gången :)

Hoppas ni får en bra dag trots regnet!

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-03-01 09:55:11

Hej! Jobbar du med båtar, måste jag fråga? Eller är det endast en hobby?
Ja,du... arbetslivet har jag varit ute i ett par år.. men inte skolans... haha! Små elever!
Vad ska ni göra mer i helgen då? Blir det schlager festival? Det blir det för min del!
Det är tyvärr redan försent med han, jag skrev om...Men saknar en vardagskontakt som fanns... Det blir inte bättre av att han är stockholmare... haha...

En barnslig fråga kanske, men du har inte facebook?
Många kramar!

Postat av: Soffie

Publicerad 2008-03-01 11:22:41

Å va spännande att kolla in båtmässan,där kan man verkligen drömma sig bort.
hoppas ni får en jättebra lördag trots vädret

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela