Jag och mina barn på resande fot i livet

Long time long seen

Publicerad 2008-06-09 09:42:27 i Allmänt,

Som ni alla märker så har jag inte varit aktiv allas på denna sida och varför? jo båten är till 85 % klar och det innebär att alla funktioner utom värme fungerar och det har ju inneburit att jag har åkt mycket båt eftersom man vill ju ha lön för mödan...

Har även varit på en mc kurs som jag håll för tjejer i Grängesberg och det var mycket bra men fint väder men vägarna dit är under all kritik..

Har även hunit varit hemma då A har haft Vattenkoppor som hon inte lyckades klia sönder en ända på... Pappas flicka!

Håller på att sammanställa blilder så dem kommer....

Hade´

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-09 11:02:55

Trodde du lagt ner verksamheten :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-06-09 12:08:31

Va mysigt att du fått igång (ja!) båten. Klart att du ska ut med den. Ha det bra.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela