Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var den helgen det...

Publicerad 2008-06-16 08:20:42 i Allmänt,

Men med mycket glädje, bland annat att min STORA tjej har nu lärt sig att cykla utan stödhjul....... plockade bort dem på lördagen och på söndag så var det klart med att stödhjulen aldrig åker dit igen...

Kolla in smilet :-D, helt oslagbart leende!

Ja jag vet att det inte är vinter ute men det finns faktiskt en baktanke med att cykla med vantar på och det är att man slipper få ont i händerna eller inbakat grus om man ramlar!
Vi har jobbat på båten (jag har jobbat, A har lekt) och styhytten är nu 98 % klar och det får den vara ett tag till, nu är det dags att fädigställa A´s hytt för att sedan sluföra salongen..... Resan till Åland är nu i fullgång..

Ha en super vecka på er alla!!

/Matte

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-16 14:09:18

Björn Lindqvist,Peter wikberg,Robin Hansen (om han är kvar?) Torleif Hansen...



Alltid skönt när dom slipper stödhjulen..duktigt!!!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-06-16 15:59:19

Oj va stor och duktig hon är. Håll i dej nu för nu går det undan, både i ålder och på cykeln.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela