Jag och mina barn på resande fot i livet

Det är nu bevisat att alla människor inte faller för frestelsen att själa

Publicerad 2008-06-17 08:27:44 i Utflykt,

Jag och lilla A var på båten och jobbade och det blev mycket gjort i A´s hytt och med detta tempo så blir den 99% klar till i helgen..... så underbart.
Det blev mycket när vi skulle packa ur bilen så jag glömde mina två mobiler på backen framför bilen på parkeringsplatsen upptäckte jag i morse tillsammans med min vatten flaska, visst folk kanske inte såg dem eller så gjorde dem det och det bevisar att det finns slarviga människor (jag) och ärliga människor (de övriga)..

Det är nu nästa 100% säkert att det blir skärgården i på midsommar, det verkar som det är det enda stället som det blir sol på, men självklart så håller jag tummarna för er andra att ni slipper regnet även fast ni inte är på sjön :-D


Med denna bild så är det slut för i dag!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-17 13:43:30

Retsticka :) jag vill oxå till skärgården...skrev faktiskt om det häromdan :(

Ha det gott då..tänk inte på andra som sitter hemma & regnet öser ner..ha ha... ;)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-06-17 20:47:20

Fattade jag rätt, mobilerna låt alltså kvar?



Vilken fantastisk bild. Ha det bra i skärgården och det ser ju ut som om solen ska skina där också.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela