Jag och mina barn på resande fot i livet

Kubb tunering i fredags

Publicerad 2008-07-01 14:40:23 i Utflykt,

Fredrik på jobbet to en massa bilder på kubben i fredags.
Vi vann tyvärr inte men vi kom 3:a med mina barn som var med i mitt/vårt supporter team

Hmm sorry fel bild!

Raderna blir inte så raka när dem som ställde upp dem inte håll sig borta från bilden ovan!

Stilstudie.... not....... mmm man blir ju inte bra på bild men vad skall man göra det är bara att gilla läget!
Vi van denna match i alla fall och gissa vem som gjorde de avgörande kasten :-D

Semifinal.... där vi åkte ut men en grym jämn match.... och ja jag träffade med pinnen på detta kast.

The M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-01 17:28:13

"man blir ju inte bra på bild men vad skall man göra det är bara att gilla läget!" ...jaha ja..du vanskas vårdslöst med sanningen iallafall ;) du är så fin så!



Postat av: Åsa

Publicerad 2008-07-03 21:07:03

Ser ut som ni hade det riktigt kul! Själv e jag en jäkel på kubb men "förlorar" när syskonbarnen e med o spelar ;) Visserligen har vi bara hallonsaft i våra flaskor men...inte blir våra rader raka för det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela