Jag och mina barn på resande fot i livet

Grillfest

Publicerad 2008-07-18 09:12:06 i Allmänt,

Igår var det grillfest på landet så jag och barnen åkte vattenskoter dit, det var kul att träffa gamla barndomsvänner och se hur dem lyckas med familjer och allt.

Man inser också då att man började tidigt med barn då många precis har fått och jag har ju 3 UNDERBARA barn redan som är stora!
Det roliga var också att min gamla simskolelärare gamal och gamal vet jag inte kanske 7 år äldre än jag kommer fortfarande ihåg mig lotta heter hon man satte väl sin prägel redan då eftersom jag var som en fisk i vattnet, jag badade när hon inte gjorde det..
Ja det var gamla goda tider för kanske 30 år sedan.... ja tiden går fort när man har hmmm roligt..

Nu är det snart helg och mindre än 2 veckor kvar innan långresan med båten... längtar, längtar...

Ha en super trevlig helg det skall jag ha med mina barn......

Kommentarer

Postat av: julie

Publicerad 2008-07-18 09:58:01

tack så mycket :)

Det är bara den ena låten som är min, den andra är en reklam för en tjej som heter Julie Corrigan. ;)

Ska jag vara helt ärlig så lyssnar jag på annan musik än den jag sjunger. Så det är kanske inte helt min stil heller :P

Postat av: matilda

Publicerad 2008-07-18 13:46:54

du får du ha en trevlig helg med dina barn1 :D

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-07-18 14:39:21

Ja, åren går, det är bara att inse. Ha en skön och trevlig helg och hoppas solen skiner på Er.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela