Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag och lördag

Publicerad 2008-07-26 21:51:24 i Utflykt,

Blev det västkusten underbart har solat och badat till tusen!!!!
Gjorde en överraskning till min älskade dotter och åkt och hälsade på henne, har ju inte sätt henne de 3:e senaste veckorna..... hon blev sååååååååååå glad och har varit mitt plåster dessa dagar.
I morgon söndag så kommer jag att åka till Wermland och bersöka min underbar kusin och eventuellt min syster men det sist nämda återstår att se, måste ju hem och handla och hämta Kalle och Alexandra på kvällen.
Har väl kört en ca72 mil och det blir nog lika många mil i morgon också, på en dag.... tur att man har en ruma av stål :-D

Hoppas ni har lika varmt som jag har... Sov gott!!!

/ Matte med hojen!

P.s endast 5 dgr kvart till båtturen......... D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela