Jag och mina barn på resande fot i livet

...

Publicerad 2008-07-01 08:39:32 i Personligt,

Hmm kom just på en sak då alla skriver att det är dags för semester då det är defaktor är 4-5 veckor kvar till min :-D
Det borde kännas mer efterlängtad eftersom jag hade 4 dgr förra året men det gör inte.............
Det är ju skönt att jobba när alla är lediga för då hinner man lugna ner sig tills ens egna semestern börjar och då känns det som man har haft en mycket längre semester, bra va!

/Jobbaren

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-01 08:52:10

(vägrartittapådinaskärgårdsbilder) ja jag blir väldigt avis ;) man längtar tillbaka emellanåt...

man gör sina dumma val dessutom..men men..

Jag ska inte jobba förrän 1/9 så jag njuuuter nu!

Skönt att va ensam på jobbet..då kan man göra lite som man vill ;) eller går inte det där du jobbar? Då blir det kaffe nån dag då?

Må gott../Kraaaaaaaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela