Jag och mina barn på resande fot i livet

Vad hände igår?

Publicerad 2008-01-17 08:24:21 i Allmänt,

Wow kroppen sa bara poff!
Efter att dottern och jag hade avnjutit hemgjorda paknakor så la vi oss i sängen för att gosa och titta på tv..

kl 19:00 så somnade hon och jag!?!?!?! vaknade ifs 30 min senare för att transportera mig ner till soffan ett tag för att kl 20:30 ramla i säng igen co hsomna som en stock..

Men nu så är jag pigg igen, han vara så att efter mycket bök och stök i livet så ville kroppen bara sova och näll som jag är sä låt jag den sova :-D

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-17 08:27:39

Ja jag var lite lur på om du "gjort slut" :)
Ja gud så synd det är om honom*S*

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-17 08:57:27

Klart du ska det.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-17 09:54:55

Vi drar igång en ny tävling.
Jag känner mig extra generös idag.
Denna vecka har du chans att vinna ett smycket från Kyss Johanna. Allt du behöver göra är länka till denna tävling och skriva en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna.
Vinnaren får självklart komma med önskemål om vilket smycke hon/han önskar.

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-01-17 18:20:53

Hehe, ja, jag lär no få skoj i GBG... har tagit ett 7½ poäng i Miljödidaktik idag!! :) Så jag är glad!
Ja, den där känslan, kan vara himmel och helvete...

Sov du ngt inatt eftersom du somnade en sväng på kvällen? Jag kan inte somna på kvällarna , när jag sovit tidigare....

många kramar från J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela