Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndag en vilodag eller?

Publicerad 2008-01-20 09:08:30 i Allmänt,

Efter en natt som man inte har sovit så bra, Adam blev lite dålig i natt så jag fick ha 2 barn i sängen (gick bra) medan Kalle sov gott i alla fall!
Nu är det full rulle igen så det var nog något som skulle ut för Adam bara :-D

Hmm söndag vilodagens dag... skulle inte tro det i alla fall inte för min del!. Städningen blev inte riktigt klar igår så det blir den i dag, är inte så mycket kvar.

Har försökt att bara fokusera på bra saker eftersom det har varit tungt ett tag, men jag börjar komma tillbaka till ursprungsformen känns det som, och det är bra! Bland annat så kom jag på resan till MC Norge som jag tänkte glädja er med lite bilder!

Tänkte jag skulle visa för er lite bilder som är tagna för några år sedan närmare bestämt 2003 på min Norge resan men först en lite söt bild på ALexandra från 2005
Pappas lilla älskling som inte var gammal då!
Tror detta var på min mina barns kusins barn som döptes (hmm blev det rätt nu?)

Året 2003 och resan till Norge
Jag och mina kompisar Jocke och Robban beslöt oss för att åka till Norge med MC, kan lova er att det var en naturupplevelse som var helt underbar!
Vi var tyvärr bara borta 7 dgr men lyckades ändå avverka 220 mil, tur att man har en hockeyrumpa som tål en hel del stryck!. Ett lite axplock av bilder kommer nedan!
Trollstigen
Violla, trollstigen en mycket underbar slingring mc väg!
Jocke Jag Robert
Här är vi! Jocke till vänster och Robban till höger och killen i mitten, har jag ingen aning om :)
Naturbild på Norge resan Jocke och Robban
Som ni ser på miljön så var den helt enastående, här intar vi en mycket god lunch med blåbär! observera avståndet till älven i bakgrunden!
Jag vid en supergamal bro i Norge
Här poserar jag (försöker att se bra ut) vid en mycket gamal bro som ligger vi en älv som verkligen har skurit genom naturen och kanske ligger 50m ner.. helt enastående!
Geiranger
Hösta platån inför nedstigningen till Geirranger... ÅÅå man blir alldeles matt av kontrasterna och utsikten.. längtar tillbaka till denna resa!
Camping i Geiranger
Här är jag vid campingen i Geiranger (knubbis!) Väskan som är framför mig var alltså veckan packning! På kvällen denna dag blev det fest på ett disco upp i bergen! men först lite bad i deras fors som svepte genom campingen och jag lovar att det var jummet . Temeraturen kanske högst var +5
Jag i en fors på mc i Norge
Men shit vad strömt det var!
Alltid Pripps fat, nui vid en fors i Norge
En annan rolig bild var denna. Vi hade med oss ett sexpak öl till Norge (Pripps blå) vi senare avnjöt vid älven eller rättare forsen! Men den passade verkligen in på denna bild. "Blå blå vindar och vatten, blå blå känsolr och hav"
Det var allt för nu hoppas ni uppskattade bilderna och att det gör att flera kan dröma sig bort från vardagen ett tag!

P.s Det är BLÅ himel ute och vindstilla....UNDERBART! D.s

Kram till er alla

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-20 10:00:13

Vilka fina bilder! Trollstigen är underbart vacker har åkt ett flertal tillfällen. Ja det verkar som hon repar sej. Och naturligtvis ska barn uppleva både och.
Hoppas killen fixar till sej!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-20 10:09:12

JÄTTEFINA kort om jag säger så:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-20 10:25:18

Vi ska till mina föräldrar en sväng sedan är inte mycket planerat. Blir en lugn dag..

Postat av: Denise

Publicerad 2008-01-20 12:34:08

Hej Matte!
Tack snälla för dina kommentarer i bloggen.
Som sagt - livet går sakta men säkert framåt och man försöker göra det bästa som går och se något ljust i livet. Just nu ser detta ut att vara omöjligt för min del, men på något sätt så tar man sig ändå över varje hinder.
Hoppas ditt liv fungerar som det ska!
STOR KRAM, Denise.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-01-20 13:58:06

Halkade in på din trevliga blogg och fick se dina otroligt vackra bilder. Skönt att få drömma sig bort till varmare tider även om solen skiner idag.
/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-01-20 15:56:43

Tjenare tjenare! Tack för komplimangen!! Det var snällt sagt! Vill bara säga att herrn hade lagt ut en hel del fina bilder själv.... hehe...!
Nu har jag kommit hem från mina föräldrar... håller på att flytta om i min hall... Lägger in ett kort sedan, så du får se hur det blev...
kram kram!!

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-20 16:36:00

Åhhhhhhh! Nu är det min tur att bli avis. Har aldrig rest runt i Norge. Det ser helt fantastiskt ut. Kan tro att du ser tillbaka på den här resan med välbehag. Det är sånt man behöver mycket av för att kunna ladda batterierna med goda minnen så att man orkar i stunder av nedstämdhet. Kul att du delade med dig!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-20 17:18:15

Hoppas ni haft en underbar dag min vän!
KRAM!

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-01-21 18:23:22

Vilka snygga bilder jag råkade hitta här då!! Jag har själv aldrig varit i Norge, men nu känner jag klart att det är dax för en tripp dit! Vilken månad var du där?

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-24 09:18:46

Vilka ögon din dotter har!!! Henne kommer du att få hålla hårt i när killarna börjar ringa på er dörr!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela