Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn och åter regn :(

Publicerad 2008-01-08 13:08:12 i Allmänt,

Är nere i metropolen Jönköping och jobbar, asså vädret här är inte alls bra, regn, mulet och kallt :(
Det enda positiva är att jag såg att det skulle snöa idag och i morgon i Stockholm så kanske mina barn utan mig
:( kan åka pulka och leka i snön...

Var i alla fall duktig i morse och spring innan jobbet, de ni! man har ju tagit -10 kilos klubben på allvar.... och sallad till lunch blev det.

Så det blir kul att se på vågen om all denna motion ger något men det är klart att den gör. Börjar längta till sommaren så att jag med barn och äntligen åka båt, dock måste den ju bli färdig så ni alla vet vad jag skall göra på torsdag/fredag kväll efter jobbet samt lördag och söndag, jo eftersom jag inte har något socialt liv så kan man lika gärna vara på båten och jobba eller hur!

Tillbaka till verkligheten och jobba!

Hade´

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-08 13:41:18

Mysigt att åka båt.Stockholms skärgård är ju så fruktansvärt vacker! Min syster bor ju på värmdö och har så klart båt:))
Sedan var jag i flera år tillsammans med en "båtkille" från Karlskrona..så helt ovan vid sjön är jag inte:))

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-08 13:50:06

HAHAHA jag hade råkat komma åt en knapp på baksidan av skärmen..:)))
Ja jag är blond...men relativt trevlig o söt men lite yr:)))

Postat av: fie

Publicerad 2008-01-08 18:51:22

Här har det regnat och snöat om vart annat fy jag vill ha tillbaka den mysiga snön NU !!! Ha det gott

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-09 06:04:50

Hoppas du vaknar glad och utvilad!
KRAM!

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-09 07:43:08

Veckan har börjat bra. Jag har promenerat till och från jobbet båda dagarna. Nu har jag gått och blivit sjuk. Igen. Förkyld. Så idag får jag försöka ge mig ut på en mindre slinga. Men imorgon hoppas jag vara på`t igen. Ha en go dag!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-09 12:02:19

Nä jag vet...går inte att förneka det moderskapet:))
Va väll en relativt hyfsad bild..men jag har så svårt att vara normal på kort:))
Då hörs vi då du är hemma då:) Hoppas vi!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-09 12:24:37

Vad gör vi????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela