Jag och mina barn på resande fot i livet

Personer som ej finns längre :-(

Publicerad 2008-01-01 16:43:13 i Allmänt,

I söndags så ägnade jag lite tid vid min pappas grav, tyvärr kunde inte min älskade mor följa med eftersom hon satt på en sandstrand i Florida istället, men det är hon väl värdefter detta tunga år.

Det är konstigt att när man väl stänger grinden till denna viloplats så kommer tårarna direkt, snyftet i halsen och tankarna, visst är det konstigt.
Samma sak hände hos Mormor & Morfars grav och det gör det alltid även fast dem är borta sedan länge.

Mormor och morfars grav
Tyvärr så blev det ingen bild på pappa fina grav, det är skönt att komma dit och prata lite (låter konstigt kanske men alla gör det innerst inne). kändes jätte skönt men återigen blev det gråtet i halsen.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-01 16:50:49

japp.. finns hur mycket vilja som helst :) Peppa peppa peppa :) Förstod vad du menade med kolos... :) var ganska kul ju :)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-01 17:03:25

Vet exakt vad du menar min
morfar dog då jag var två och ändå faller tårarna..

Vad beträffar min sambo är han lycklig bara jag finns här:)) Och som sagt..är ju kvinna;PPP

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-01 17:06:30

Meh?!?! Hennes mun??? Ljungberg har säkert längre pektå än stortå han med:)))

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-01 17:36:30

Mhm...ja finns ¨många...
ja vaddå...bara min uppenbarelse räcker..Nä allvarligt ..vi spenderar faktiskt mycket tid tillsammans också...faktiskt..
Fast..jag är ju rätt underbar *S*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela