Jag och mina barn på resande fot i livet

Onsdag och snö?

Publicerad 2008-01-30 07:14:41 i Allmänt,

Har just fått detta bekräftat, jag är ingen superman och klara av att jobba hur mycket som helst :(
2 dagar i rad har jag somnat när jag har nattat lilla älsklingen, det gör ju inget iof. eftersom jag inte har något annat att göra!

Såg på nyheterna igår att det skall snöa här idag och kanske upp till den decimeter!, borde ju inte bli förvånad eftersom det är vinter och det borde vara snö!

Tyvärr så ser det ut som det skall bli storm igen i helgen och jag tänkte åka med barnen till Åland (förra resan blev inställd) det vore väl min oändliga tur om resan skulle bli inställd igen :(

Vi har sovmorgon idag skall på UV samtal nu på morgonen så det är skönt med en mycket lugn start på morgonen.

Ha en trevlig dag och hoppas ni alla får lite snö hos er också!!!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-30 07:46:38

God morgon! ja idag var du först:)
Ja fiffiga behåar det finns du:)
Jodå det är hyfsat...

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-01-30 15:26:13

Snö? Nej vi Gotläningar har tappat hoppet.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela