Jag och mina barn på resande fot i livet

Morgonens kommentar

Publicerad 2008-01-16 08:21:11 i Allmänt,

Kom från min dotter när hon vaknade..... efter att hon sov i 11 ½ timme i natt..

Yrvaken med håret åt alla håll kröp hon ner i min säng och gosade insig till min varma kropp..

"Pappa jag vill att det skall vara sommar nu" sa med en liten snyft, och jag förstår henne vädret ut är under ALL KRITIK.

Tycker synd om barnen när dem måste klä på sig alla dessa kläder för att stå imot regnet och inte få den upplevelse som man får utav att leka i snön!
När man åker till dagis och jobbet på morgonen är det mörkt, när man hämtar på dagis är det mörkt, tjohooo vad lycklig man bli av vädret!!!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-16 08:25:20

Mysigt med mys på morgonen..
Jo det är ju just det att jag inte vet vad som är det bästa...utan överdrift är livet just nu åt helvete...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela