Jag och mina barn på resande fot i livet

Livet?

Publicerad 2008-01-11 07:03:48 i Personligt,

Måste livet alltid vara en storm i glädje och sorg?


Hur gör man?

  • När nära och kära sviker en?
  • När man inte kan få den man älskar?
  • När man inte har den tillvaron man vill ha?
  • När man inte har sina barn som man vill ha?
  • När glädjen inte infinner sig?
  • När man försöker tänka positivt men det inte går?

  • När man hittat den man älskar, hur behåller man den?
  • När man har hittat glädjen, hur behåller man den?
  • När man tänker positivt, hur behåller man den?

Alltid är det faser i livet som både ger glädje och sorg, vissa faser är längre än andra!

Man tänker positivt men faller tillbaka, man finner glädje men den faller bort.


Hur gör man, det är väl den största frågan vi måste gå igenom


HUR GÖR MAN OCH HUR BEHÅLLER MAN DETTA?

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-11 07:18:24

Svåra frågor vännen...finns det svar på dom egentlige..
Ha en underbar fredag!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-11 08:01:22

Nej tyvärr tror ja inte det...
Är du låg idag? Lät så..Hoppas allt ljusnar isf..
Kram!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-11 08:29:25

Klart det är skönt att skriva av sej...gör jag ofta som du märkt!
Men jag "plågar" mina nära o kära lika ofta med prat om mina problem..
Hoppas det löser sej.
jo blir nog en bra dag hoppas vi:))
Dörren till höger känns som ett säkert kort:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-11 11:20:01

Låter bra det...svenskt är ju toppen!:)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-01-12 11:47:52

Hallå hallå! Låten är rysligt bra! såg dom live för ett tag sedan,på ett convent nya SAAB hade...
Trevligt med en man som bloggar tycker jag!!

Ha en trevlig lördags kväll!! många kramar!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-12 22:14:25

Livet är en ständig upp-och nedförsbacke. När du har glädjen, ta vara på den för den kan i nästa stund ryckas ifrån dig. Var tacksam för det du har och lev för stunden istället för att grubbla på allt det negativa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela