Jag och mina barn på resande fot i livet

Kommer aldrig att bli en shopping människa..

Publicerad 2008-01-02 16:07:49 i Allmänt,

Tog med mig dottern idag till Täby Centrum och vi köpte dessa badbyxor
Kanske inte


Så vad tycks? skojade bara, men det förstod ni kanske
Badbyxor

Liknande dessa blev det på stadium, inte säsong för dessa men jag skall bada med dottern någon dag i någon simhall.. Mina blåste bort i somras när jag var ut med båten :-(

Asså jag kan inte bara handla för handlandet skull som det verkar som det kvinnliga könet kan göra, någon annan som har fyndat idag?

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-02 17:40:16

Hm svarade jag eller inte???Du ser inte bra bloggtorka utan hjärna verkar skrumpna nästan...

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-02 17:40:45

inte bara....*muttrar*

Postat av: pej

Publicerad 2008-01-02 19:33:17

Jag tror nog allt att du hade otur när du beställde kläder. Men jag ska inte säga för mycket förrän jag har fått mina grejer ;-)
Snygga badbrallor. Helt rätt köp!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-03 07:24:36

Ha en underbar torsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela