Jag och mina barn på resande fot i livet

Inspirationen äntligen tillbaka och en nystart?!

Publicerad 2008-01-11 23:45:11 i Båten,

Tjohoo så har den deppiga sidan släppt och inspirationen vaknat :-D

Har min kompis Jocke här som hjälper mig med båten och håller mig sällis!
Jocke undrar
Hmm undrar hur denna manick fungerar säger Jocke och funderar vidare!
Matte sågar
Självklart så jobbar jag vidare med den manuella sågen (kanske ingen bra bil, blir aldrig bra på bild i all fall så det så!)

I morgon så blir det ännu mera jobba på båten , idag så har vi gjort klar britsen (soffan) i salongen känns mycket bra och i morgon blir det att göra köket samt belysnings rampen till mys belysningen som man skall tända på kvällen i salongen....

Ha nu en trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-12 06:48:31

Du var så tjusig så....trodde den håriga bringan skulle vara där:p

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-12 10:02:15

Hahah ser vi fram emot:) Kram!

Postat av: emelie

Publicerad 2008-01-12 10:03:58

Hoppas att du får en superbra dag:)

Postat av: emelie

Publicerad 2008-01-12 10:19:21

jag vet men jag är verkligen en sån som ändrar mig från stund till stund. så med mig vet man aldrig, ågot jag säger idag att jag aldrig kan ta på mig kanske jag har imorgon ;) haha. jo här är vädret inte heller det bästa. kallt också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela