Jag och mina barn på resande fot i livet

Har börjat att läsa böcker!

Publicerad 2008-01-30 07:48:02 i Allmänt,

Låter kanske konstigt men jag har verkligen inte varit en sådan som har tagit mig tid eller tyckt att det har varit roligt att läsa böcker!
I och med att jag nu bor själv så har jag testat att börja läsa böcker och faktiskt börjat att gilla det, ett bra sätt att lägga tankarna på något annat och det gör att man mår bättre
Följande böcker jag faktiskt läst och tycker dessa är mycket bra (ni har säker läs dem alla redan!)

Gåtornas palats Änglar och demoner Vita döden Fyren
Den sista läser jag nu.

Någon annan bok som någon kan rekomendera?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-01-30 08:06:54

Det är verkligen avkopplande att läsa,var den bra den med P.D James? Jag brukar läsa Michel Conelly hans böcker är verkligen spännande,speciellt Poeten.Camilla Läckberg är också bra. Maria

Postat av: Maria

Publicerad 2008-01-30 08:07:57

Michael Conelly

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-30 08:10:43

Läser mycket i perioder..
Jodå Mingla mår urfint.Är hur söt som helst och sjövild:)

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-30 08:32:45

Har läst böckerna av Dan Brown, trodde inte jag skulle gilla dom men sträckläste mig igenom nätterna! >Änglar och demoner är min favorit. Annars är Läckberg en favorit, men klassikern som alla bör läsa är "Sagan om Isfolket" Har inte hört någon som inte gillar dom böckerna! Lycka till på uv, ha en bra dag!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-30 12:12:14

tack så hemskt mycket :) jag älskar att laga mat :)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-30 12:40:33

Jag tror!
Japp grisiga tonårsrum är pest!
jo det har jag SÅLD måste du läsa..

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-30 14:15:27

Vad jag gör med alla böcker? Några sparar jag, en del ger jag bort till kompisar om jag tror dom passar dom eller så skänker jag bort det till Myrorna eller nått annat liknande, skulle drunkna i böcker annars. Snart börjar ju bokrean också... My time of the year! Nu ska vi till svärmor och åka pulka, hoppas snön kommer till Er också, vart ni nu bor nånstans?!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-01-30 15:30:30

Jag fattar inte varför jag inte läst någon av Dan Brown. Inte heller Läckberg har jag läst och kan inte förstå varför. Min favorit är Marie Ljungstedt, läs dem i serie från början.
/P

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-30 16:07:31

Sedan alla Stephen Kings böcker gillar jag.
Samt pojken som kallades Det...ruggig historia...
Håller med Titti....Isfolket! Bättre finns inte!

Postat av: millan

Publicerad 2008-01-30 17:47:05

jag vill gärna läsa mer än jag hinner men jag har läst Dan Brown änglar och demoner och den gillade jag skarpt!

Postat av: Fie

Publicerad 2008-01-30 18:05:41

Oj jag vet inte när jag läste en bok sist det är i alla fall över ett år sedan :P ha en trevlig kväll..

Postat av: Soffie

Publicerad 2008-01-30 19:45:30

Har jättemycket med olika boktips om du kollar in hos mej:O)
Smygreklam nej inte jag heller*fniss*
Jag har läst de av Brown och PD James.Bra böcker.
Jättetrevlig blog du har!!!

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-30 20:30:09

Jag är en periodare när det gäller bokläsande. Just nu är jag inne i en icke-läsar-period. Ja, förutom sonens Kalle Anka då *L* Jag älskar kriminalromaner. Peter Robinson är en favorit.

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-31 06:46:05

morrn! Jo jag hoppas det ....Kram!

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-01-31 18:19:10

PD James har jag inte läst... ska skriva upp det när jag avslutat böckerna i traven brevid min säng...
:)
Peter Robinson Och Camilla Läckberg är bra författare...

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-31 18:33:20

Hej raring! ahahahaha ja tanterna var otroligt roliga ...Första gången jag såg det skrattade jag tills jag grät..sedan har jag sett et hur många gånger som helst och ghar lika kul iallafall:))
Hoppas du o lillgumman har det bra!KRAM!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-31 18:43:32

Det spelet är kul! Har vi med! Japp det drar igån klockan 19.00..Vi får besök av min systerson med sambo ..men det stod det också va?Oj nu kom dom:))

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-02-01 11:16:31

Vad göra med böckerna jag en gång läst? Har jag köpt dem så behåller jag dem om jag gillade dem. Det har hänt enstaka gånger att jag läser om böckerna om några år. Böckerna jag sparar brukar jag i min tur sedan låna ut till mina vänner när de inget har att läsa... Oftast lånar jag böcker av vännerna eller bibblan... ;P Det har hänt att jag gett travar med böcker till Kupan oxå...

Postat av: Anorexiamamma

Publicerad 2008-02-23 22:27:56

Stieg Larssons tre böcker kan jag rekomendera starkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela