Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagen, en dag för inköp till båten?

Publicerad 2008-01-24 08:07:16 i Båten,

Upps kunde jag lätt konstatera när jag började fundera på vilket golv jag skall ha på durken (läs golv) i salongen.
Vill ha Teak golv men om jag köper färdighyvlade plankor så kostar det 41-48:-/m och det skulle göra en kostnad på ca 1500:-/m2 och eftersom det är ca 4,5m2 så blir det ca 6750:- FÖR BARA ETT GOLV!!!!
Hmm måste nog fundera lite på detta, finns olika alternativ som jag kan göra, återkommer till dessa senare, måste låta detta sjunka in först!

Var också och kollade på köksinredning och glidskenor till lådorna.
Diskhov alt 1
Denna är ett alternativ, men behöver jag verkligen 2 hål? tror jag behöver en stor avställningsyta istället?!? kostnad 2595:- inte gratis!
Diskhov alt 2
Eller denna?, som kostar 1495:-. Hmm är det inte konstigt men ju mera hål desto dyrare, precis som ost mera hål dyrare ost!..
Det lutar åt den senaste faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela