Jag och mina barn på resande fot i livet

Frosthalka i vänstra näsborren!

Publicerad 2008-01-24 08:13:31 i Allmänt,

Är ett finare sätt att säga än " det onekligen rinner snor från min vänstra näsborre" så känner jag mig idag!
Inte nog med det, det onekligen spöregnar ute!

I bilen till jobbet så blev jag sugen på kräftor, hmmm konstigt va kl 07:00 på morgonen!
Så jag bestämde mig för att äta kräftor i morgon, mumma.. Hade köpte dem för ett visst tillfälle som inte blev av så jag kan lika gärna äta dem nu!.

SÅ i morgon efter jatt jag har jobbat på båten blir det nog följande till middag!
Kräfor med vitlöksbröd
Ostbrika med rödvin


Aaaaaa redan sugen!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-24 08:19:07

Är du gravid?? Då får man ju konstiga matvanor vid dom mest olämpliga tider...:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-24 08:33:13

Fniss jo då slängde nog ett öga:)
Aha..ja här har det nu övergått i mer regn så det bli nog blaskigt igen!
Idag ska jag föröska städa lite inför att det är fredag i
morgon.SKÖNT att ha det gjort innan helg:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-24 09:07:31

Ja det kom ju snö nu i natt...men nu regnar det ...igen!
Ja han är en sötnos han:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-24 09:41:29

Jo han är en riktig hårboll:)) men det är abra tt städa det...Har han i sängen då jag sover oxå:))
Här blir det en ny hamster nu i helgen en liten Mingla kommer det att bli:))

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-24 15:31:22

Hur gott lät det inte med kräftor då!?!? Mumsigt värre. Då är frågan, middag hos dig el Annsingen... ?

Postat av: Mary Chamberlain

Publicerad 2008-01-24 16:56:49

Det spöregnade på väg till jobbet imorses och det var 6 plusgrader, i JANUARI på morgonen...
När jag började köra min tur, sken otroligt nog solen!
Låter gott, som ett perfekt avslut på veckan! ;)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-01-24 18:17:18

Hej hej!
Ja, jag har varit lite purken på någon ett tag nu.. men det kommer och går... är inte alltid sur;)
Här är det annars bra, långa dagar i skolan just nu bara, annars lugnt...
Hur är det me dig?
kram kram

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-25 05:45:13

God Morgon! DET ÄR FREDAG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela