Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag kväll!

Publicerad 2008-01-18 20:48:47 i Allmänt,

Hmm disken, ja den tar jag sen!
Dottern sover och killarna är på sitt rum och spelar på datan, så vad skall jag göra?!?!

Det fanns inget annat alternativ än att slå på burken och skriva lite.. Skall väl ta tag i disken så att man slipper vakna till den i morgon.

Kvällens middag blev i alla fall TACOS till barnens förtjusning!
Förätten blev hemgjord vitrlöksbröd... mumms, men nu skall nog ingen komma till oss för vi stinker :-D

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-18 20:53:08

Stinker ja me så jag droppar in:))
Tittar på Lets Dance och Matte såklart :)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-18 21:42:01

Hahahaha

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-19 06:41:14

God Morgon!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-19 10:27:25

God morgon god morgon:)
Det du säger kan nog inte stämma mer. Majoriteten av folk som har tex just korsord som intresse är väl i medelåldern eller över.
Men tack för dina peppande ord:)
Gubbe på 36? Naeee, tveksamt! :)

Stormen håller i sig, dock är det inte lika illa här som på västkusten. Hoppas det inte blir några större skador. Ha en trevlig helg du med:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela