Jag och mina barn på resande fot i livet

Första dagen 2008

Publicerad 2008-01-01 16:21:55 i Allmänt,

Då var den kommen den första dagen 2008.
Gårdagen blev mycket lyckad hos min vän Jocke lovade lite bilder på maten men lyckades bara knäppa förrätten :-(
Nyårs middagen
Detta visar att vi killar kan också! men mindre lyckad blev fyverkeri bilderna hmm bedöm själva!
Mindre lyckad fyverkeri bild
I vilket fall så var det ett riktigt ruskväder med ömse regn ömse snö.
Men till dagens höjdpunkt var att det var vit på marken när vi vaknade :-D
Åkte direkt och hämtade en av mina 3 älsklingar, så det blev ett par minuter i snön som var mer än dyngsur.
Alexandra leker i årets först snö
Så det blev att gå in och fika lite med varm choklad och våra egen bakade lussebullar mumma
Fika efter snöturen

Så hur hade ni andra det? någon som har några middagsbilder att dela med sig?

Matte som är lite seg idag....

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-01 16:38:55

åh tackar.. men er mat var säkert lika god, älskar att lägga upp fint, det ger allt en extra glittrande guldkant :) Haka på du.. det kommer nog bli roligt. Vi får peppa varandra.

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-01 17:04:19

Å lillsöt....:)) God förrätt verkar det ha varit iallafall:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela