Jag och mina barn på resande fot i livet

Dagens jobb på båten!

Publicerad 2008-01-12 21:32:39 i Allmänt,

Asså idag så kan jag äntligen säga "nu börjar men verkligen se resultat på båten" och det är kanske mycket tack vare min kompis Jocke!
 
Skall strax överföra lite bilder på hur dagens jobb blev, men man var värd en Wiskey nu på kvällen efter en heldag på båten 10:30 - 19:00 och det har tok regnat hela dagen men vi har i alla fall haft värme i båten förutom när vi kom.

Jocke hade nämligen dragit ur kontakten till elementet i går när vi åkte hem, så  vi började dagen med + 4 grader BURR men det gick ganska snabbt att få upp tempen men ändå!!!


Mer info kommer om ett tag!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-12 21:45:31

MEH! la ju in en kommentar???? men den försvann????
Håhåjaja....

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-12 21:50:33

Tror jag undrade om det bara var för det var en bra låt???

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-12 22:11:57

Då skall jag genast prata med mina kontakter och be dom trolla fram alkoholfria preparat som smakar precis likadant som de med alkohol i.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela