Jag och mina barn på resande fot i livet

Tomt!

Publicerad 2008-02-04 09:12:28 i Personligt,

Så är huset tomt igen.............................................. barnen är borta :(
Så det innebär att det är båten som gäller för att slippa att tänka på något som är jobbigt så det kommer väl bli en si och sådär 70-80 timmar igen denna vecka detta inklusive det jobb som jag är på dagtid också!.

Det är därför som det är skönt att kunna blicka tillbaka på den super roliga veckan som har varit.

Vill önska alla en trevlig måndag.

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-04 09:15:58

jepps...Tomt...
Ingen fara det är så sällan barnen vaknar på natten så en gång per år klara man:) Men trött blir man ju lite...
Konstigt det med varannan vecka...man lever på något vis två liv...

Postat av: Titti

Publicerad 2008-02-04 10:25:46

Vad tyst och tomt det måste bli. Här är för tyst bara dom sover middag! Tur att du har att sysselsätta dig med och en härlig resa att se fram emot i sommar! Hoppas du får en bra vecka iallafall!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-04 16:33:25

Det är skitjobbigt...jo spa har slagit mej faktiskt...men vi får se:)
Jag SAKNAR......mina barn!
Tomt!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-04 16:42:52

Jag har full förståelse för att det blir väldigt tomt och tyst. Jag vill INTE vara ensam, blir helt apatisk och vandrar planlöst. Krama om båtskrället, den vill ju ha dej där hela tiden, eller var det tvärtom?
/P

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-04 17:12:14

Det samma

Postat av: Eva

Publicerad 2008-02-07 15:28:08

Jag har turen som får ha mina barn hos mej under veckorna,men nog lider jag av "lappsjuka" när
dom åkt till sin pappa alltid.
det blir lite svårt att hitta på nånting.....fasst man har världens tid att göra vad man vill..???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela