Jag och mina barn på resande fot i livet

Många utflykter blev det i helgen :-D

Publicerad 2008-02-18 09:03:05 i Allmänt,

Med ett såndan underbart väder som det var i går också, så bar det ut på utflykt igen men denna gång med bilen!
Efter en lung start på morgonen så klädde vi på oss och åkte till Waxholm för att nå slutmålet Bullandö!

Jag vet att det finns en fin hamnkrog där antog också att den inte var öppen men att det skulle finnas ett fik där som var öppet men tji fick jag :(
image328
 Lite båtar låg det faktiskt i hamnen, denna båt är nog lika gammal som vår!
image329
En fin utsikt över Waxholm på färgan över till Rindö
image330
Adam tittar ut över Kastellet som han vill åka till!
image331
Det blev lite lek och spel när vi väntade på den andra färgan som går mellan Rindö och Värmdö landet
image332
Kalle och Adam spelar Game Boy i baksätet
image333
Efter 7-8 minuters väntan så var det dags för nästa färja.
image334
Och så möttes vi av en grind och skylt som säger att det var stängt på Krogen så det blev att åka till Hemmesta i stället! :(
image335
Inte lika mysigt men mättande!
image336
image337
image338
image339

Som ni ser så var det ett underbart väder. Vi åkte hem och senare åt vi middag och bara tog det lung eftersom barnen skulle till deras mammor.
Denna kommande vecka kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar på bloggen då jag kommer att jobba häcken av mig både på ordinarie jobbet, min egen firma och båten. Jag lovar att det kommer mera bilder!

Ha nu en underbar vecka det kommer jag kanske ha med mycket jobb :-D

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-18 13:32:40

Det ser ut som om Ni fick en underbar dag trots "grillmat" men det kan vara gott det också.
/P

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-18 13:44:43

Näe det tror jag inte vi kvinnor har! Vad får du det ifrån? :) JA då det är bra..var bara tvungen att få ur mej!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-18 15:55:18

Tack det samma!

Postat av: pej

Publicerad 2008-02-18 20:30:45

Tack snälla du för din kommentar!
Mår tack och lov redan bättre!

Jättefina bilder du lagt ut!
Ta hand om dig!

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-02-20 14:24:43

Hello hello! Hur är det med dig? Hoppas att allt är bra! Fina kort du hade tagit! Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela