Jag och mina barn på resande fot i livet

Hmm tisdag och ännu en grå mulen dag!

Publicerad 2008-02-05 09:04:46 i Allmänt,

Hmm, vädret är tråkigt värre måste tänka positivt, måste tänka positivt! men hur lätt är det när man har HUR mycket som helst att göra på jobbet, med sjuka kollegor och allt...
Var på båten igår och fick en del gjort, men till min fasa hade proppen gått och båten var kall... BURR
Eftersom det är fettisdagen och jag tänker bojkotta semlan idag (håller på med -10 kilos klubben) så tänkte jag i alla fall bjuda på en bild som gjorde mig glad! och fick mig att tänka på sommaren...
Tisdag
Ha en bra tisdag!!!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-05 09:41:20

Åh...Nemo va?Tänkte precis på dej och då jag gick in på kommentarer hade du kommenterat.Lustigt!
Ja visst är det så? Jag tycker jag är ute även på vintern och flummar runt omkring gårdarna.Nu har jag iofs hund och måste men ändå...

Postat av: Titti

Publicerad 2008-02-05 10:53:43

Ähh, -10kg kan du tänka på im, idag är det ju lag på semlor!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-05 12:26:11

Doris blir man glad av och Nemo får en att känna ömhet. Ta en semla och va glad du också, det är du ju värd.
/P

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-02-05 16:16:21

Hitta Nemo är en underbar film! En härlig Doris med Ulla Skoog!Ja, inte bara bilden, utan filmen oxå gör mej glad!
Jag har ätit en semla på jobbet idag. Den var god, trots att jag inte direkt älskar semlor. Som jag gör med choklad.... mmm! Fast jag ska inte äta godis i 40 dagar nu har jag bestämt. Inte för att gå ner i vikt, vilket jag skulle behöva, men bara för att testa min karaktär...HAHA!!
Ha en bra dag och hoppas du inte möts av en utkyld båt igen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela