Jag och mina barn på resande fot i livet

En slapp vecka förutom ett undantag

Publicerad 2008-02-28 07:11:17 i Allmänt,

Det är skönt att ha en vecka som man inte kan jobba, eller vad jag menar är att jag måste i alla fall vara hemma, det är skönt men tyvärr så när det ges ett tillfälle att jobba så gör jag det, vet inte varför men har man ansvar över något så har man det. Vem vet man kanske blir belönad för det?!?!

Hittills så har jag somnat som en stock när jag har lagt lillgumman så man har ju lite sömn att ta igen.

Min lilla älskling var hos mormor igår och sov över där så jag hade inte henne igår :( så vad gjorde man då! jo jobbade.... Ja vilket liv.

Fick bilder från Jul firandet i måndags tänkte jag skulle visa lite bilder så ni som inte vill blidka tillbaka till julen så är det bara att sluta läsa!, kommer även lite andra bilder så håll till godo.
image365
Hela familjen samlad framför hjulgranen!, förutom fotografen!
image366
En glad Adam när han öppnar sina paket
image367
Ytterliggare en glad tjej som får paket
image368
Och en mycket glad storebror!
image369
Var bara tvunget att ta ett kort på en jättesöt lucia också!


 
Kalle och Adam provar sitt luftgevär på landet!
Som vanligt så brukar vi göra lite skogspromenader så här kommer lite bilder från den!

 
Och nu Ålandsresan!
     
Som ni ser på korten och som jag skrev tidigare så var vi nästa ensam med båtens lek kille på denna resa :-D
Som avslutningsvis så kommer ytterliggare kort på mina så underbara fina barn från en mycket stolt pappa......
image380

Nä hepp dags att återgå till jobbet..
Lev väl och ha det så bra!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-28 07:26:00

Vackra barn!:) Ja det blev lite dörrar ja! Nästan alla rum gränsar från hallen....så dumt! Plus då ytterdörren också...Ja men det ska väll gå detta med! :))

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-02-28 17:27:20

Hej hej! Dina barn är sååå söta...
fint med jul med... älskar julen!

Hehe... tack för gratulationen... Har lite svårt för stockholmare nu för tiden... Hmm... Dock inte dig!!! *skratt*
Vi kan ta någon annangång... och någon annanstans vad jag menar med det där,,, haha!
Hoppas att du haft en trevlig vecka?? Har du barnen? Många kramar!

Postat av: pej

Publicerad 2008-02-28 19:08:43

Åh vilka fina barn du har!

Tack så mycket för din kommentar. Det stärker mig att läsa sånt som du skrev till mig :)

Ta hand om dig!

Postat av: Soffie

Publicerad 2008-02-28 19:23:45

Vilka fina barn du har,kan förstå att du är mycket stolt över dem!
Guu va längesen det känns som det va jul;O) ändå är det bara 2mån.sen.
Sköt om dej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela