Jag och mina barn på resande fot i livet

En bra alla hjärtansdag igår och en nu spännande helg framför oss!

Publicerad 2008-02-15 09:54:27 i Allmänt,

Det blir en utmaning, men vi måste ut och röra oss nu när vädret tillåter detta.
Återkommer med mera bilder... Hoppas att er helg blir lika bra som vår kommer att bli (hoppas jag)


Vill överraska min lilla älskling igår så jag köpet en stor ros till henne som jag tog med till dagis när jag hämtade henne.

Visst det kanske inte var så smart eftersom barnen verkligen ställde sig runt henne när hon öppnade pappret som var runt rosen, jag lovar att det blev en hit! (visst hon få en present på dagis men det struntar jag i) Hon sken verkligen upp som en ros... då blir man varm!. Tyvärr fick inte hennes bröder något eftersom dem inte var hos oss igår men dem kommer i dag så då får vi se vad som väntar för dem .....

I helgen så tänkte jag att vi skall packa ryggsäckarna och ge oss ut i naturen och ta med oss fika (varm choklad och lussebullar... ja jag har några kvar i frysen  ) och bara ha det bra, de har ju sagt att vi skall få bra väder men som sagt vi får se!!!
image314

Det blir en utmaning, men vi måste ut och röra oss nu när vädret tillåter detta.
Återkommer med mera bilder... Hoppas att er helg blir lika bra som vår kommer att bli (hoppas jag)

Varm i själen blir man när man ser vädret utanför då det är solken ute..

Hade´

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2008-02-15 10:21:25

Vad gulligt att ta med en ros till dagis! Måste komma ihåg den idén! Hoppas ni får en härlige helg i skogen, vi har suttit instängda med febriga barn i 6 dagar nu, längtar ut! Ha det bra!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-15 14:15:07

Ja hett om inte annat;))

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-15 14:49:33

Tack för dina omtänksamma ord på min blogg. Jag ska försöka göra som du säger. Lugnt och friskluft det ger kraft, tack.
/P

Postat av: Fie

Publicerad 2008-02-15 22:48:16

Ha en trevlig helg // fie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela