Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var snart den dagen det!

Publicerad 2008-02-12 17:57:13 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig från det "vanliga jobbet" och jobbat med min egen firma lika bra på att göra lite reklam för den  www.futuretec.se

Så lilla älsklingen fick endast gå några timmar på dagis så att jag kunde ringa i lung och ro.
Eftersom jag vet att jag inte kommer att få någon som bilden på torsdag så ger jag mig en själv idag! är jag egocentrisk då?, nää det tycker inte jag, jag tycker att jag är värd en ros och det är bra för egot att berömma sig själv ibland, mina barn tycker jag är värd en ros i alla fall :-D
image311

Apprå på blommor, men är det något fel på min julblomma eftersom den fortfarande står i full blom? eller kan det vara så illa att jag har gröna fingrar?.
Hur som haver så skall jag nu gosa med lilla älsklingen lite och natta henne!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2008-02-12 20:36:35

Alla behöver en blomma ibland! Köpte en bukett till svärmor idag, bara för att! Men vill jag ha blommor på tors får jag nog köpa den själv! Det bor en oromantisk männsika i detta hus och det är inte jag!
Julblomma? I februari? Mina klarar inte nyår! Så grattis till gröna fingrar!
Sov gott!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-12 21:25:21

Gröna fingrar? Tvätta dej. Kul!!
Jag har också en julstjärna som ännu lever. Den är vit så det gör ju inget, om du fattar vad jag menar. Förstår inte hur jag har lyckats?
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela