Jag och mina barn på resande fot i livet

Design ideer

Publicerad 2008-02-06 08:11:48 i Båten,

Han se slutet av bygglov igår och jag känner mig lite som "Matte" där på tv, idéerna växer fram och man får improvisera ganska ofta och komma fram med kreativa lösningar.

Det är precis det som händer på båten och tyvärr så tar det SÅÅÅÅ lång tid med vissa saker, jag vill att följande saker måste infalla!

* Funktionalitet
* Stilrent
* Gediget/robust
* Barnvänligt
* Lektåligt

Ni förstå att detta inte är lätt men optimist som man är så är det klar att alla mina krav uppfylls. Måste snart komma fram till ett datum när jag skall anse båten klar för en Sverige tur, eftersom det skall planeras resväg och semester. (om jag nu får någon).

Igår blev det i alla fall klart med den aktra hyttens isolering och nu håller jag på med elsystemet dit och självklart planeringen med multimedia dit bak också!.

/Matte "the man"

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-06 08:42:19

Jag VISSTE ni hade mer gemensamt än namnet:))
Ja ta det lugnt du med du....Du är ingen tonåring längre:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-07 07:06:42

Okej....tråkigt att höra vännen..
Men god morgon iallafall...
Återgäldar kramarna från igår och hoppas det löser sej med vad det nu är..
U know where to find me..
KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela