Jag och mina barn på resande fot i livet

Äntligen fredag!

Publicerad 2008-02-08 06:36:16 i Allmänt,

Tack snälla ni som ger en positiv feedback, det innebär ju att det är någon som läser denna blogg, och det gör mig glad.

Åkte till båten igår och då släppte det mesta, ja man måste tänka på sig själv och varva ner, men som ni alla vet så är det svårt ibland.

Han faktiskt en hel del på båten igår och en sak som verkligen får mig att må bra är att tänka på sommaren och båtresor med mina barn!. Tänkte visa er den sista båtturen sommaren 2005 innan båten börjades renovera, se och njut och samtidigt längta till sommaren!
Båttur3
Bålden är tagen utanför Möja som ligger i utkanten av stocksholms skärgård
Båttur1
En morgonbild på vår ankringsplats, se vad underbart stilla vattnet är (huu tur att den orange färgen är borta från båten)
image292
Barnen ute med gummibåten!
Båttur3
Farmor och lilla A sitter och anjuter en frukost i sommarvärmen... underbart!!!
båttur2
Ahhh vilken underbar bild... inte på rosten utan lilla A

Hoppas kunna ge er mera bilder på hur båten fortskrider i helgen....

Ha nu en trevlig hel på er alla, det skall jag försöka ha i alla fall

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-08 08:45:53

Ha en bra dag.

Postat av: Titti

Publicerad 2008-02-08 08:56:08

Härligt det ser ut! Har aldrig varit i Sthlms skärgård, men ser fram emot att flyta runt där nån gång. Hoppas båten blir klar nån gång nudå, så ni kan ge er iväg! Ha en trevlig helg!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-08 09:51:21

Den sista bilden på rost och lilla A är helt underbar. Ha en bra helg och glöm inte att sova ;-)
/P

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-02-08 15:05:10

Ingen risk.

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-02-08 17:48:03

OOO vad jag saknar just sommar, sol, vatten och värme!
Underbara bilder och Tack för det!!
Vila på och njut när lilla gumman kommer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela