Jag och mina barn på resande fot i livet

Julklapps hysteri?!?!?

Publicerad 2008-12-11 08:39:27 i Allmänt,


Eller vad det blir varje år.... Visst vill man ge julklappar till nära och kära och många som jag är ute i sista sekunden och köper, i år är det medvetet då endast min mor är hos mig på julafton och det andra är att pengarna är slut pga av köksrenovering. Visst har man funderat på att köpa klappar tidigare men vadå hur är julstämning är man befinner sig i augusti?!?!.
Har också märkt att man köper dyrare och dyrare varje år...
Har i alla fall bestämt att jag skall göra all julmat själv detta året, förutom prinskorven man annars alla sill, julskinkan, bröd, rödbetssalladen, potatis salladen.... m.m.

Hoppas bara man kommer i julstämning utan snö....

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2008-12-11 08:47:54

Mä guuud va gott och härligt det låter baske mig. kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-12-14 18:03:59

Hallllåååå! Visste inte att du var tillbaka. Har missat en hel månad.

Det där med julmat är inte så viktigt tycker jag. Klart att man ska ha skinka och sill men vi anstränger inte oss allt för mycket. Det blir mindre kostsamt på det viset.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela