Jag och mina barn på resande fot i livet

Börjar jag se ett slut på renoveringen?

Publicerad 2008-12-16 08:27:01 i Båten,

Njae kanske ialla fall. Har som vanligt jobbat med båten och för er som har följt denna blogg ett tag så vet ni att det har gått åt sååå mycket tid att renovera för det är ju inte så lätt att kombinera, papparollen med barn på 2 olika ställen, chef jobb inom data och egen firma samt att man skall umgås med nära och kära..... tufft men men

I helgen blev jag så gott som klar med inredningsmaterialet i salongen och jag blev nöjd med resultatet och vilken skillnad det blev, precis som jag hade föreställt mig det hela. Skall bara kompletteras med lister och lite inredningsdetaljer.

Väggen in till den aktra hytten


Ena långsidan

Den andra långsidan som köket finns på. Som jag skrev tidigare så skall det upp lite lister och mässingslampor så kommer det hela att se mycket mysigt ut. Bord skall göras för att även sänkas så man kan använda det som en säng, det blir att fnula lite hur jag skall göra detta bord.
I nästa vecka skall jag börja med A´s hytt så att hon får det finns med samma material på väggarna som finns i salongen allt för att det mesta skall bli klart tills nyårs afton som innebär att vi skall fira detta i skärgården!!!!

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2008-12-16 09:57:55

Det kommer ju bli kanon när det är klart! Kram

Postat av: Jen

Publicerad 2008-12-16 16:23:46

Halsen är faktiskt bättre tack.Härligt med båt.Vädret är piss jag håller med. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela