Jag och mina barn på resande fot i livet

Båttur

Publicerad 2008-12-01 13:09:51 i Båten,

Som jag skrev tidigare så skulle jag åka båt i helgen och det gjorde jag, såå underbart.
Glömde tyvärr sjökorten så det blev att bara köra på radar men det är inga problem så länge det är på kända vatten.
Allt fungerade kladerfritt på båten som var riktig varm.
Jag han också jobba lite med inrednigen i salongen, är väl inte riktigt nöjd eftersom finischen under syns igenom som jag inte hade lagt så mycket energi på, men men.

När jag blir klar så kommer att bli mycket fint , det gäller att bara inte stressa för då blir resultatet inte bra.
När detta är klart så är det endast liter kvar......... ÄNTLIGEN.
När jag åkte hem så jag ett lustigt fenomen och det är det grumliga vattnet som kommer från kanalen och som möter vattnet från havet så bildas det som en grumlig bariärr, försökte få ett kort på det men det blir lite dålig bild med mobilkameran.
När floden möte havet
Men det var verkligen häfftig att se. Hoppas snön kommer så att man får åka ut i en vid skärgård!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela