Jag och mina barn på resande fot i livet

Tänker på Engla

Publicerad 2008-04-14 21:50:58 i Allmänt,

Hur snabbt livet kan försvinna från en...
Tänker på mina egna barn att jag är mycket lottad som har dem och vet inte hur jag skulle reagera om det skulle hända något med dem.

Kunde i alla fall jobba lite på båten idag några mera paneler blev det uppsatta så det var bra ,på torsdag skall det bli spackling och eventuellt målning av dem, tyvärr så måste man måla dem 3-4 ggr om det skall synnas något eftersom de suger åt sig så mycket färg.
Bilder kommer.
Skall försöka att ha en bra nattsömn efter det som hönde med Engla.

/Livet går vidare.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-15 20:27:04

Ja det är verkligen hemskt det här med Engla, tänker på det flera gånger om dagen. Fruktansvärt att en människa kan vara så genomond att han tar livet av ett barn. Helt obegripligt. Man blir förbannad också för man vill ju att ens barn ska kunna röra sig fritt, utan att riskera att bli överfallen. Finns alldeles för mycket idioter där ute. Hårdare straff, det är jag för!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela