Jag och mina barn på resande fot i livet

Mer sommar än så här kan det inte blir

Publicerad 2008-04-27 21:25:31 i Allmänt,

jo om det blir lite varmare i vattnet vill säga!
Idag har det varit ytterligare en städdag och det var på landet. Vill verkligen flytta dit så underbart men det får nog vänta några år, måste ju slå mig till ro här i mitt nya hus med barnen och det är ju inte gratis att flytta inte!
image466
Mina barn och mamma men även jag fast jag inte är med på bild jobbade och slet idag!
image467
Stora lågor blev det :-D
image468
Adam och Alexandra lekte fotografer med Alexandra som modell!
image469image470image471image472
Lite bilder från landet som ni ser så måste jag bygga en brygga i sommar då den vi har åt isen upp men då är det lika bra att göra en riktig bjässe, varför göra en liten när man kan göra en stor ;-)

Blev ännu brunare idag :-D .... hmm nu låter jag som en tjej

Ha en underbar nästa vecka!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-28 14:43:19

Men oj vad fint det ser ut. Sånt ställe skulle jag gärna ha! Det jag ska hyra i sommar ligger i närheten av Norrtälje. Känner mig inte så hemma i den delen av skärgården men det blir nog bra :-) Man måste ju vidga sina vyer. Annars har jag mest letat hus söderut. Max 2 tim bilresa från Stockholm.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-04-28 15:46:16

Stugan ligger verkligen vackert. Det måste vara underbart på sommaren?
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela