Jag och mina barn på resande fot i livet

Då var det äntligen fredag

Publicerad 2008-04-11 08:23:05 i Allmänt,

Och mina andra älsklingar kommer.
I går så blev det en hejdundrade middag för Alexandra MC donalds som avnjöts på båten medan pappa jobbade.
Igår fortsatte jag att sätta paneler i styrhytten så att den kan bli helt klar och målet är att panelerna är uppsatta och målade till nästa lördag morgon.
För jag kan inte jobba den helgen eftersom då är det Instruktörernas avrostning på mc som gäller, tänkte även vara ledig på fredagen så att man kan hinna lite mera!

Hoppas er helg kommer att bli bra för det kommer min att bli :-D

/ Matte med vårkänslor

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-04-11 14:11:05

Ha en trevlig helg och ta det lugnt med slalomkörningen mellan koner, för det är sånt som ingår i avrostningen?
/P

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-04-12 07:30:32

Såklart att helgen blir bra! Ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela