Jag och mina barn på resande fot i livet

Båten

Publicerad 2008-04-16 10:06:44 i Båten,

Jobbade på den igår, känns riktigt bra även fast jag egentligen skulle behöva ta det lugnt...
Det blev mera paneler igår och även utsågning av teakplywooden som skall sitta vid ventilationen.
Och självklart blev det spackling också!, kommer att slipa detta idag och börja måla och lacka teaken innan jag skall på Radar kurs ikväll, så det verkar som om jag bli klart med det jag skall till helgen och det känns sååå underbart.
Har lämnat med flit några utrymmen utan panel eftersom jag vill dubbel kolla så att det inte läcker in vatten efter reparationen.
image450
image451
image452
Så med vitfärg och lack på teaken så kommer det att bli super snyggt.
Durken kommer att målas grå och det kommer också att komma teak lister mellan väggen och durken.
Tror också att det blir en heltäknings matta i styrhytten som man enkelt kan ta bort, kan vara ganska skönt med kalla dagar att inte behöva ha massa sockor på sig :-D
Ha en super nice dag

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-04-16 17:28:40

Oj, vad det går framåt.
/P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-21 14:31:25

Tjing tjong kolastång!
Tack för åkturen i går, båten är supernice!
/H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela