Jag och mina barn på resande fot i livet

Båten

Publicerad 2008-04-03 20:34:38 i Båten,

Har jag kommit en bra bit på!! var orolig ett tag eftersom jag hade tappat gnistan lite, det blir lätt så när man bara jobbar och jobbar och inte har något socialt liv :-(
Men allt kom tillbaka när jag nu har gjort en hel del med inredningen i styrhytten (bilder kommer i morgon)
Slipat och lackat teak skivan som ligger vid instrumentpanelen och så har jag börjat med sidoväggarna som skall bli vita.
I morgon skall jag spackla och måla och då ser man verkligen hur det blir :-D
Elen har också blivit dragen dock inte klart men snart. Har ändå tyvärr ställt in mig på att det tyvärr kanske inte blir någon resa på Götakanal och sverige runt, tror inte jag hinner eftersom båten måste vara helt klart när denna långa resa skall bli av.
Så det kanske blir Åland i någon vecka istället.

/The Matte

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-04-03 21:46:01

Vad är det för fel på Götakanal 2009? Den som väntar på något gott.......
/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-04-04 17:28:58

Helloj!
Kul med party till helgen då!
Har precis kommit hem från Göteborg nu.
Imorgon skall jag ner igen, vi har öppet hus på skolan... Så det blir nog mtcket folk då, kan jag tro...
Ingen fest denna helgen, skulle egentligen gått ut i GBG imorgon, med klassen, men ramlade förra helgen och har fått en liten spricka i svanskotan... Aj aj! Hehe!
Ne, men det går faktiskt bra nu,efter ett par dagar... har fått stå lite på föreläsningarna. Kan ju leva ett normalt liv, det gör ont när jag ligger och sitter...
Se nu till att inte bli så berusad!
;o) Kram kram

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-04 22:59:22

Kul - en till som gillar skärgården :-)

Göta Kanal förresten, gjorde en dagstur förra året. Hade sett fram mot det så himla mycket, sen ösregnade det precis hela tiden. Jättesynd, för jag insåg att man kunnat ta en hel del fina bilder där annars. Nåja, det går väl fler båtar :-)

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela