Jag och mina barn på resande fot i livet

Asså tiden bara springer iväg!

Publicerad 2008-04-14 14:22:56 i Allmänt,

Och vipps så kommer man på att man inte har skrivit på hur många daga som helst...
Helgen som var så grillade jag för först gången så det blev följande eftersom min mamma och alla mina älsklingar var samlade + en kompis till Kalle, mycket folk blev det!

Fläskkarre med egengjord marinad
Kokt potatis
Vitlöks homos också hemme gjord
Sallad

Det var såå smarrigt, grillad mat är det inget som slår!, tyvärr försvann bilden då jag fottade denna ljuvliga stund.
Denna vecka så blir det båten för hela slanten nu skall styhytten bli klar som jag skrev tidigare.

Denna vecka blir en bantar vecka med frukt., därför sår är fruktskålen laddad :-D
image449

Och i morgon blir det hoj till jobbet JIPPI!!!

Hade alla!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-15 08:20:18

Oj har ni grillat!? Låter ju toppenhärligt. Själv bor jag i lägenhet och har inte den möjligheten :-( Men, nu är det iallafall bestämt: Jag ska hyra en stuga i skärgården två veckor i juli. Var där och kikade i helgen. Känns himla skönt att ha något inbokat.
Hoppas du får en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela