Jag och mina barn på resande fot i livet

Tid, tid och åter tid

Publicerad 2007-09-12 11:30:01 i Allmänt,

Hur skall man kunna hinna allt??
Visst inom en kanske man är en liten tids optimist men oftast brukar det lösa sig!

Det är väldigt skönt när jag har min älskade Alexandra hos mig få då kan jag inte göra annat än att gosa och passa upp på henne :-) och det gäller även mina andra större älsklingar Kalle & Adam.

Dom är värda varenda minut!!! av mitt liv.

Men det som känns konstigt är att man nu inte behöver jobba ihjäl sig för att dra in pengar till hushållet, dock tycker jag om att jobba men nu känns det som om jag kan göra bara det jag vill och det är jag inte riktigt van med att bara kunna strunta att göra någonting annat än att bara vara!

Jag och Alexandra var vid båten i går och den ser väldigt bra ut, det finns sååå mycket att göra inne i båten som jag kommer att ta sedan, kanske börjar jag redan nästa vecka några dagar för vipps så är det vår igen och då skall den vara klar!

Veckan och veckorna som har varit har det varit väldig mycket att göra på jobbet, har jobbat kvällar och nätter för att få igång det nya kontoret i Tyskland som jag driftsatte V36, det gick bra men jobbade från 08:00 - 22:00 nästan varje kväll. Trivdes verkligen där med naturen, helt underbar. Tro det eller ej men jag motionerade där också :-D

Saknar inte hockeydömningen alls, det är också konstigt eftersom jag har dömt sedan 1984, vi får se om lusten kommer tillbaka och om den gör det så får vi se om tiden räcker till, gör den inte det och det inkräktar på barnen så blir det ingen dömning något mera.

Nu har jag skrivit av mig lite så det dröjer nog ett litet tag till nästa gång.

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela