Jag och mina barn på resande fot i livet

Picnic i det gröna

Publicerad 2007-09-25 08:30:56 i Utflykt,

Snacka om underbar måndag vi hade!
Det roliga började med att jag hämtade Alexandra innan 4:a i går så vi kunde komma iväg tidigt på vår picnic tur.
När vi kom hem så packade vi cykelkorgen och min ryggsäck och sedan bar vi oss iväg.
Vägen gick fram mellan hus och stora vägar på jätte fina gångvägar, Alexandra var jätte duktig och orkade cykla hela tiden....


Till sist så hittade vi en mysig gräsmatta som vi la ut filten på, det var många som kom förbi och tittade på oss väldigt avundsjukt eftersom vi hade det super mysigt i solen!


Dagen till ära så hade jag köpt munkar som var smarriga, jag hade en brun och Alexandra hade en rosa.


Efter tag så bar det iväg hemåt igen där vi intog lite middag för att sedan krypa ner i badet.
När mitt lilla hjärta hade somnat så var det dags för mig att ställa mig på träningscykeln, nu skall bilringen bort!

Nej nu måste jag jobba igen, kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela