Jag och mina barn på resande fot i livet

Och tiden bara flyger iväg som vanligt

Publicerad 2007-09-21 08:06:05 i Allmänt,

Det är så mycket som har hänt men lite har skrivits! följande har hänt
Adam har blivit 10år, Kalle har blivit 13år, jag har varit Tyskland och jobbat osv...
Tänkte trycka in några bilder så jag kan vissa något i all fall.

Kalles tårta (13år)
Så fin blev tårtan som jag gjorde på Kalles 13 års dag, ja man kan ju i all fall och jag fick med beröm godkänt av mina barn :-)

Adam och Alexandra gosar i pappas säng
Söndags gos i pappas säng med mycket puss kalas... underbart!

Så blev det nya köket
Ja så här se lite av köket ut, är faktiskt väldigt nöjd med hur det blev.

Kommer mera bilder snart!

Hade´

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela