Jag och mina barn på resande fot i livet

Helgen som har varit

Publicerad 2007-09-24 14:47:24 i Allmänt,

Swisch...... sa helgen, är det inte konstigt att ibland känns det som om man bara hinner blinka så är helgen slut :-(

Helgen har varit underbar med mina älsklingar Kalle och Adam som var där. Vi cyklade spelade tv-spel och strosade i affärer.
På lördagen fick vi besök av bästisen Jocke som hjälpte mig att klippa ned häcken, i alla fall göra den smalare och det gick ganska bra, det är tur att det börjar bli höst, för att löven har nästa redan ramlat av.

Har även pulat med bilen då den skall säljas och ge plats åt någon annan pråm, kommer sakna den eftersom jag tycker den är så fin! bedöm själva
Laguna II 1,9 dci -02 bild2Laguna II 1,9 dci -02 bil1
Idag måndag skall jag hämta min 3:e älskling från dagis och ro om henne en hel vecka JIPPI! saknaden efter henne är enorm, självklart gäller det Kalle och Adam också, det är dock inte riktigt samma sak eftersom vi har levt på skilda håll så länge sådet har tyvärr blivit en vana :-(

Vi skall på picnic idag med saft och bullar, vi skall cykla någonstans för att breda ut en filt och mysa, avundsjuk? det hoppas jag för det kommer att bli såååå mysigt!!!...

Återkommer med mera bilder
Kram på alla er som känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela