Jag och mina barn på resande fot i livet

Wow vilken bil :-D

Publicerad 2007-10-04 14:52:32 i Allmänt,

Då var det dags att introducera en ny familjemedlem.
I lördags så var jag och min lilla prinsessa och tittade på en ny bil till oss, resan dit tog ca 3.5 tim, suck men det var det värt och vi åkte dit med mammas lilla gokart!
Mammas Bil
Väder var typ ett riktigt bil väder, moln och regn om vart annat!.
Väl framme så var det dags att dyka på bilen som jag var intresserad av och den var finare än förväntan :-D och det var en glad överraskning, bedöm själva!
Volvo S60 D5 -04 framifrån
Volvo S60 D5 -04 Bakifrån
Ja men visst det blev en Volvo av model S60 D5 i mycket, mycket bra skick!
Så efter ett en liten diskussions så var bilen vår. I tisdags åkte jag tåg och hämtade bilen, ååå den är verkligen en dröm att köra... Visst Volvo är dyra men det finns en anledning varför, så lätt kom man över den gamla Bettan.

Vad är det annars som har hänt.... har arbetat en del på båten igen och det känns skönt att jobba vidare med den.
Fick reda på igår av grannen som är ansvarig över kanalen att det var han som bestämmer vilka båtar som får ligga kvar i kanalen över vintern :-D. Han sa direkt att det var inga problem... jippi där sparade man in någon tusen lapp, ååå vad det är bra med grannar!!!

Tjoo hopp alle sammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela