Jag och mina barn på resande fot i livet

Så det var den helgen :-(

Publicerad 2007-10-28 17:02:29 i Personligt,

Det var den helgen med buller och bong!
Tyvärr så får jag inte igång synken med mobilen så jag kan lägga in lite bilder, få se om jag har tid på jobbet i morgon.

Kalle och en kompis har varit här i helgen, Adam var hos farmor och lilla Alexandra var här också!.
Kalle och Niklas som han heter har verkligen varit aktiva i helgen, dom har cyklat hur mycket som helst fast dom har latat sig lite också, det skall man göra när det är helg, hmmm kanske jag också skall göra.

I morgon så lämnar jag Alexandra till dagis och sedan så kommer jag att träffa henne på torsdag då hon fyller 4 år... JIPPI.
Lämnar också Kalle och Niklas till deras mamma då dom har höst lov kommande vecka.
Veckan som kommer så kommer jag nog att tillbringa mycket tid vid båten och det gäller helgen också, det finns inte så mycket annat att göra när man är själv, usch veckorna går så fort när jag har mina barn och så långsamt när jag inte har dom.

Ja det är bättre att leva så här istället.....

Hoppas ni andra har haft en bra helg för jag har haft en kalas helg med mina barn.

Kram
Matte vid köksbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela