Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag kväll

Publicerad 2007-10-26 22:06:46 i Allmänt,

Äntligen fredag!
Ussch vad veckorna går fort i alla fall när jag har mina barn runt mig.
Har lite dåligt samvete har ju inte lagt upp bilderna på Tysklands resan ännu samt en hel del bilder på båten.... Har ju kommit en bra bit på inredningen.

I morgon är det min första städdag på området i vårt nya hus, får se hur det blir men det blir nog roligt, man har ju inte svårt att umgås med folk och det är ju bra!

Nää tråkig är man men nu bär det av till sängen och kl är ju endast 22:10 men åldern börjar ta ut sin rätt ;-)

Ha en trevlig helg alla ni i cyberrymden

/Matte vid spakarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela