Jag och mina barn på resande fot i livet

Wow vilken helg!

Publicerad 2007-11-26 11:58:21 i Allmänt,

En så underbar helg har det varit för mig och Alexandra.
Bland annat så har Alexandra badat i rosa vatten :-D
Färgat badkar
Hmm pappa vattnet ser konstigt ut!......
Tack Krister och Elin för dessa roliga badbollar, dessa var super häftiga!
Har också provat på konsten att göra roliga toffsar på Alexandra med god lycka!, bedöm själva.
toffs 2
Igår så åkte vi till stallet och red, burr vilken kyla det var men det var underbart!!!. Det blir nog flera resor till stallet tror jag bestämt!
ridning 1
En förväntansfull ryttare!
ridning 3
Pappa, hjälmen sitter jättebra men var är hästen, jag vill rida!!
ridning 3
Efter travet så hade mössan åkt ner, så det var inte så roligt att trava tyckte Alexandra.
Nää som sagt var helgen var jättebra på alla sätt med olika aktiviteter. En mycket bra avslut på söndagen blev det.
Ja det har ju blivit en del jobbat på båten också! se nedan!
salongssida 2Salongs sida
Så vad tycks?, känner mig riktigt nöjd faktiskt!. Ja självklart skall den lackas som taket!

Nu stundar en ny vecka utan Alexandra, men Kalle och Adam kommer till mig på fredag, JIPPI!!
Mycket jobb kommer det bli denna vecka, ha en hel del att göra på jobbet och båten, men jag har ju inte så mycket annat att göra!

Karm på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela