Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndag och Fars Dag

Publicerad 2007-11-11 14:03:35 i Allmänt,

Vakande upp efter en mycket lyckad lördag med fest för Alexandra, tack alla som gjorde hennes dag super nice.
När vi vaknade i går så förväntade vi oss att det skulle ha varit snö ute, men nopp inte en snöflinga och jag som slet med vinterdäcken i torsdags för att det skulle bli snö :-( men nu är dessa i alla fall på.

Dagen har varit mycket bra och med mycket gos och närhet, mina barn är underbara, känner mig väldigt lycklig när alla är här, men visst det kan gå het till ibland men det skall det väl gör i en familj ibland eller hur, bara man kan reda ut sakerna så är allt frid och fröjd.

Alexandra verkligen älskar sin bröder och dem henne, dem leker så super bra..... så man kan inte säga annat att man är en mycket stolt pappa..

Fars dag idag, barnen är lite för små ännu för att göra veklighet av denna dag, Kalle kanske skulle kunna göra detta men han är som sin far lite dålig på att komma ihåg saker, men det gör ingenting,.

Strax bär det av till mammsen för middag, det är skönt att det är någon annan som gör maten så man kan få slappa lite .... tack Mamma

// Matte som hoppas få se lite vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela