Jag och mina barn på resande fot i livet

Snart helg igen

Publicerad 2007-11-08 19:18:14 i Allmänt,

Asså tiden bara springer iväg när jag har min lilla älskling hemma och vipps så är det helg och sedan måndag igen :-(

Men denna vecka har vi haft det jätte bra som alltid, vi har nämligen bakat inför Alexandras 4 års dag.
82592-135
mmm är lite sugen på att smaka denna goda smet!!! men jag får tyvärr vänta ett litet tag.
82592-137
Ner med smeten....
82592-138
ahaaa äntligen får jag smaka denna goda smet (kladd kaka)

Vi bakade några andra kakor som skall vara på kalaset, kladd kakan åt vi upp med Kalle och Nicklas.
82592-139
hahaha ser ni kakan som Alexandra har tjuv ätit på!
Jag passade även på att baka matbröd, det blev helt suveränt gott.

82592-140
Denna skall bli en limpa, blir det det tro?
82592-141
1 timme senare så vipps klart! åååå vilket super smarigt bröd det blev.

Nä nu skall det förberedas för kalaset på lördag, i morgon så skall vi hämta Kalle och Adam Jippi!!

Det var allt så länge
Matte bagar kungen eller kanske inte

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-29 18:05:00

Alexandra får jättegärna bjuda mej på fika någon gång. Verkar ju vara en klippa i köket hon:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela